- Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem podczas check in
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcji, terminali,
długopisów, kart pokojowych, kanap i foteli na Dziedzińcu - Wprowadzenie ograniczonej ilości osób przebywających przy Recepcji, zachowanie odległości pomiędzy Gośćmi w Recepcji
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osobom niezameldowanym
- Udostępnienie w Recepcji stacji z płynem dezynfekującym (24h)
Bezpieczny Hotel
W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo wprowadziliśmy następujący Kodeks Dobrych Praktyk.
RECEPCJA
POKÓJ HOTELOWY
- Dezynfekcja urządzeń, klamek, mebli, armatury, wietrzenie pokoi
- Udostępnienie w pokoju maseczki ochronnej
- Na życzenie Gościa – ponowna dezynfekcja (zgłosić w Recepcji)
- Zakaz przebywania w pokoju osobom niezameldowanym
RESTAURACJA
- Stosowanie przez pracowników hotelu maseczek ochronnych oraz rękawiczek jednorazowych
- Wprowadzenie odpowiedniej, bezpiecznej odległości między stolikami
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, kart menu
- Stacja z płynem dezynfekującym przed wejściem do Restauracji
CZĘŚCI WSPÓLNE
- Stacja z płynem dezynfekującym w holu oraz na piętrach
- Dezynfekowanie klamek, poręczy, drzwi
- Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych
- Wprowadzenie odpowiedniej, bezpiecznej odległości między stolikami na Dziedzińcu
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, foteli
- Zalecenie noszenia maseczki ochronnej przez Gości hotelu
STREFA SPA
- Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i
odległości pomiędzy nimi. - Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli w strefie Spa&Wellness
- Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń
- Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz
rękawiczek.