POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Zamek na Skale i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całego wynagrodzenia za pobyt w Hotelu Zamek na Skale w Trzebieszowicach. Dokonując tych czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego warunki.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów przebywających na terenie Hotelu Zamek na Skale w Trzebieszowicach. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji oraz na stronie internetowej zameknaskale.com.pl
- Poniższym definicjom nadano następujące znaczenie:
Hotel Zamek na Skale – budynek oraz teren mu przyległy zlokalizowany w Trzebieszowicach.
Klient – osoba fizyczna lub osoby fizyczne, które zgodnie z postanowieniami Regulaminu wynajmują pokój lub pokoje w Hotelu Zamek na Skale lub korzystają z usług oferowanych na jego terenie (usługi SPA, imprezy okolicznościowe itp.)
Regulamin – niniejszy Regulamin Hotelu Zamek na Skale
Recepcja – miejsce w Hotelu Zamek na Skale przeznaczone do obsługi Klientów, w szczególności do przeprowadzania czynności meldunkowych, wydawania, odbioru oraz zdawania kart dostępu do pokoi, jak również uiszczania opłat za pobyt w obiekcie;
Doba hotelowa – Doba hotelowa trwająca od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego;
Cisza nocna – okres w trakcie Doby hotelowej trwający w godzinach od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego, w czasie którego Goście/Klienci powinni się powstrzymać od wszelkich czynności mogących powodować hałas lub zakłócanie wypoczynku innych Gości/Klientów przebywających w Hotelu Zamek na Skale.
- Hotel Zamek na Skale zwany dalej hotelem, przyjmuje rezerwacje dokonane przez Gości/Klientów:
Telefonicznie - Elektronicznie w formie e-mail
c. Online na stronie www.zameknaskale.com.pl
d. Osobiście
e. Poprzez inne Portale Rezerwacyj - Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą hotelu.
- By kontakt z hotelem mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego: imienia i nazwiska, na które dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, liczby osób w pokoju i liczby pokoi, kontaktowego numeru telefonu Gościa/Klienta oraz konta poczty e-mail Gościa/Klienta.
- O ile hotel może spełnić wymagania pytającego, prześle na otrzymany od niego adres e-mail ofertę oraz jej warunki. Jest to równoznaczne z przyjęciem przez hotel rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej (to rezerwacja, którą hotel będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż do zapytania o ofertę, co do terminu, zasobu lub okresu, przez innego Gościa/Klienta zdecydowanego dokonać wpłaty zadatku na konto hotelu).
- Hotel podaje ceny w PLN; ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
- Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w hotelu jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rachunek hotelu.
- Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego. Bezzwrotny zadatek nie może być niższy niż 50% wartości rezerwacji.
- Hotel wyznaczy termin do którego Gość/Klient zobowiązany jest wpłacić bezzwrotny zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku braku zadatku na koncie hotelu do wyznaczonego terminu – rezerwację traktuje się jako niebyłą.
- W tytule przelewu Gość/Klient ma obowiązek podać: imię, nazwisko, termin oraz numer rezerwacji.
- Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym hotelu lub data wpływu gotówki do kasy hotelu.
- Hotel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, a na życzenie Gościa/Klienta wystawi fakturę VAT na dane podane w zapytaniu o rezerwację. Prośba o przygotowanie faktury VAT musi nastąpić przed zaksięgowaniem płatności przez hotel.
- Od daty wpływu zadatku na konto hotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej – tj. usługi zamówione i zadatkowane przez klienta będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Klient może rozpocząć pobyt od godziny 16:00 pierwszej doby hotelowej z zadatkowanego terminu i zobowiązany jest zakończyć pobyt do godziny 11:00 w ostatniej zarezerwowanej dobie hotelowej. W przypadku nie stawienia się klienta w czasie trwania pierwszej doby hotelowej – hotel nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony bezzwrotny zadatek. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. hotelu i klienta.
- Pozostałą kwotę za pobyt w hotelu klient wpłaca w dniu przyjazdu w Recepcji – przed rozpoczęciem pobytu. Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Klientem, a hotelem na pobyt wg. Zamówienia.
- Odmowa wpłaty przez klienta 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji. Hotel zachowa wpłacony bezzwrotny zadatek.
- Hotel ma prawo żądania od klienta kaucji w wysokości do 50% wartości ceny pobytu – tytułem zabezpieczenia. Kaucja jest zwracana klientowi po zakończeniu pobytu. W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju którego kaucja dotyczy – jest ona pomniejszana o wartość strat. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, hotel obciąży klienta równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania.
- Odmowa przez klienta złożenia kaucji – jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji i stanowi odstąpienie od rezerwacji. Hotel zachowa wpłacony bezzwrotny zadatek.
- By móc korzystać z płatności „na pokój” za dodatkowe usługi zamawiane w hotelu tj. w formie kredytu hotelowego płatnego w Recepcji przy wyjeździe – Klient zobowiązany jest w dniu przyjazdu w Recepcji Hotelu do autoryzacji karty płatniczej na kwotę nie mniejszą niż 200 zł lub złożenie kaucji gotówkowej w tej wysokości.
- Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu klienta z hotelu, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.
REZERWACJE
- Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w Panelu Rezerwacyjnym
B. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pakietu Gość/Klient może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe lub pakietu pobytowego.
C. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku – formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
D. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty zadatku poprzez jeden z wybranych sposobów płatniczych:
-karta kredytowa
-płatność elektronicznym przelewem bankowym
-standardowym przelewem bankowym: Wpłaty krajowe i zagraniczne:
IBAN: 76 1090 2327 0000 0001 1028 7833
Nazwa: NEYA SP. z o.o. w upadłości
Kraj banku: Polska
- Przy wybraniu jednej z pierwszych dwóch opcji Klient przekierowany jest na stronę umożliwiającą wpłatę zadatku poprzez System Obsługi Płatności. Po przyjęciu wpłaty przez w/w System Klient zostaje automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. E-mail zawierał będzie: dane klienta, nazwę hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wpłacony bezzwrotny zadatek oraz kwotę do dopłaty w hotelu. Pozostałą kwotę za zakupiony pobyt Klient wpłaca w Hotelu. Jako podstawę wpłaty zadatku oraz rozliczenie pozostałej kwoty należy przedstawić w Recepcji e-mail Potwierdzający Rezerwację.
- W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji (zapłać przelewem bankowym lub zapłacę później) – Klient otrzymuje emailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie potwierdzona po wpłacie zadatku, który to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online.
- Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 2 dni robocze od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie bezzwrotny zadatek. Po wpłacie zadatku Klient otrzyma e-maila Potwierdzającego rezerwację, który należy przedstawić w Recepcji Hotelu celem pełnego rozliczenia.
- Klient może zapytać również o dostępność pokoju i możliwość rezerwacji przez wysłanie e-maila do Hotelu lub telefonicznie.
- Po dokonaniu powyższego Klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail dane dotyczące warunków rezerwacji i wpłaty zadatku. Klient może wpłacić bezzwrotny zadatek kartą kredytową, elektronicznym przelewem bankowym lub standardowym przelewem bankowym.
- Rezerwacja będzie potwierdzona w momencie wpłaty zadatku. Po wpłacie zadatku Klient otrzyma e-maila potwierdzające rezerwację, który należy przedstawić w Recepcji celem pełnego rozliczenia.
- Klient wpłaca wyliczony bezzwrotny zadatek w jeden z dostępnych w systemie trzech sposobów, pozostałą cześć opłaty za pobyt dopłaca po przyjeździe do Hotelu.
- Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.
- Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
- Podstawą zameldowania Klienta jest podpisanie przez niego karty meldunkowej oraz okazanie przy zameldowaniu dokumentu tożsamości potwierdzającego tożsamość lub innego dokumentu identyfikacyjnego zwierającego dane osobowe oraz zdjęcie.
- W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie pracownik Hotelu ma prawo odmówić wydania karty dostępu do pokoju.
- W karcie meldunkowej Gość wpisuje swoje imię i nazwisko, dane adresowe oraz składa własnoręczny podpis.
- Klient nie może przekazywać pokoju osobie trzeciej, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił on opłatę za pobyt.
- Osoby nie zameldowane w pokoju mogą gościnnie przebywać w pokoju Gościa w czasie trwania doby hotelowej z wyłączeniem czasu trwania Ciszy nocnej.
- Pokoje w Hotelu wynajmowane są na Doby Hotelowe.
- Jeżeli Gość nie określił czasu wynajmu pokoju, przyjmuje się, że pokój wynajmowany jest na jedną dobę hotelową.
- W przypadku wynajmu pokoju na więcej niż jedną dobę hotelową, wynajem pokoju rozpoczyna się z początkiem pierwszej Doby otelowej i trwa nieprzerwanie do zakończenia ostatniej Doby hotelowej obejmującej okres najmu pokoju.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w Recepcji Hotelu Zamek na Skale najpóźniej do godziny 10:00 ostatniego dnia planowanego pobytu. Życzenie Gościa zostanie uwzględnione w miarę dostępności pokoi i w zakresie potwierdzonym z Recepcją Hotelu.
- Pozostanie Gościa w pokoju po zakończeniu Doby hotelowej lub pozostawienie rzeczy po zakończeniu Doby hotelowej uprawnia Hotel Zamek na Skale do obciążenia Gościa za kolejną Dobę hotelową.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej nie przysługuje mu prawo żądania zwrotu opłaty za daną Dobę hotelową lub dalszy opłacony czas pobytu.
- Dokonanie rezerwacji pokoju w Hotelu Zamek na Skale oznacza zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i akceptację jego treści przez wszystkich Gości użytkujących pokój.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń w zakresie jakości świadczonych usług, Gość zobowiązany jest o ich niezwłoczne zgłoszenie w Recepcji Hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające ze zdarzeń losowych i działania siły wyższej.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość pieniężną, naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone na przechowanie w Recepcji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o znacznej wartości, zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa w pokoju bądź na terenie Hotelu będą po uzgodnieniu z Gościem odsyłane na wskazany przez Gościa adres zamieszkania na jego koszt i ryzyko. W razie braku możliwości ich odesłania lub braku kontaktu z Gościem przedmioty te będą przechowywane na koszt Gościa przez 3 miesiące, a następnie zostaną zutylizowane, bądź przeznaczone na cele charytatywne. Artykuły spożywcze po upływie 6 godzin od opuszczenia pokoju przez Gościa będą utylizowane.
- Korzystanie z parkingu Hotelu jest płatne i wynosi 25 zł/doba.
- Parking przy Hotelu jest parkingiem strzeżonym i posiada ograniczoną liczbę miejsc postojowych.
- Parkowanie na terenie posesji Hotelu jest możliwe jedynie w miejscach wyznaczonych. Pojazdy zaparkowane w miejscach niedozwolonych będą usunięte na koszt użytkownika.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządził szkodę w mieniu Hotelu lub innych Gości albo też w winny sposób zakłócił spokój w obiekcie lub naruszył Regulamin.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości przebywających na terenie Hotelu. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- W przypadku nieprzestrzegania przez Gościa postanowień Regulaminu, Hotel ma prawo do wykwaterowania Gościa. Dodatkowo Gość ma obowiązek uiszczenia w takim przypadku opłat za zamówione przez Gościa świadczenia oraz pokrycia kosztów ewentualnie pozostałych szkód z jego winy na terenie Obiektu w mieniu Hotelu lub osób trzecich.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach, bez uzgodnienia z Recepcją, jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, gazową lub inną, nie stanowiących ich wyposażenia.
- W Obiekcie zabrania się palenia papierosów, e-papierosów oraz innych wyrobów tytoniowych, jak również używania otwartego ognia. Palenie wyrobów tytuniowych lub e-papierosów dozwolone jest jedynie na zewnątrz budynku w wyznaczonym miejscu. Niezastosowanie się do zakazu palenia wewnątrz budynku będzie skutkowało koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł z tytułu ozonowania pomieszczenia. Gość może zostać obciążony kosztami interwencji Straży Pożarnej, jak również kosztami związanymi z użyciem instalacji lub urządzeń przeciwpożarowych w wysokości 5000 zł w przypadku zainicjowania alarmu przeciwpożarowego, jak również prowadzenia akcji gaśniczej na skutek palenia wyrobów tytoniowych lub posługiwania się otwartym ogniem.
- W pokojach nie można przechowywać substancji niebezpiecznych lub łatwopalnych, które stanowić mogą zagrożenie.
- Na terenie obiektu Hotelu Zamek na Skale obowiązuje zakaz wprowadzenia i posiadania zwierząt, z wyjątkiem sytuacji, w których Hotel wyraził zgodę na powyższe na konkretnie ustalonych z Gościem warunkach. Gość ma obowiązek przestrzegania w/w warunków pod rygorem cofnięcia zgody.
- Goście mogą korzystać z dodatkowych, odpłatnych i nieodpłatnych usług świadczonych przez Hotel, a wymienionych w informatorze znajdującym się w każdym z pokoi Hotelu lub dostępnych w Recepcji.
- Gość ma obowiązek należycie zabezpieczyć pokój, tak aby dostęp do niego nieupoważnionych osób trzecich nie był możliwy. Każdorazowo po opuszczeniu pokoju należy upewnić się, że drzwi do pokoju są zamknięte. W czasie nieobecności Gośćia w pokoju, okna i drzwi wejściowe do pokoju oraz drzwi balkonowe powinny pozostać zawsze zamknięte. W przypadku pozostawienia przez Gościa niezabezpieczonych drzwi wejściowych do pokoju Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę mienia należącego do Gościa.
- Na zakończenie pobytu należy zwrócić w Recepcji klucz magnetyczny do pokoju. Zgubienie karty skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną (wg wewnętrznego cennika) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, a także wszelkiego rodzaju zabrudzenia biologiczne i inne nadmierne zabrudzenia, powstałe z przyczyn leżących po jego stronie lub odwiedzających go osób.
- Jeżeli Gość podczas swojego pobytu w pokoju hotelowym nie zgłosi braków w wyposażeniu pokoju i łazienki, po jego wyjeździe, w przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek elementu wyposażenia, Hotel ma prawo obciążyć Gościa za braki w wyposażeniu.
- Zasady korzystania ze strefy SPA zawarte są w odrębnym regulaminie „Regulamin SPA Hotelu Zamek na Skale”.
- Goście korzystający z usług świadczonych przez Hotel akceptują, iż na terenie obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa stosowany jest monitoring.
- Korzystając z tzw. Kredytu hotelowego w restauracji, barze, kawiarni i strefie SPA Goście proszeni są o podpisywanie paragonów/rachunków, wystawionych przez odpowiednich Pracowników. Wszelkie wskazane na paragonach/rachunkach należności za usługi dodatkowe, domówione podczas pobytu Gość zobowiązany jest uregulować w Recepcji przed wymeldowaniem.
- Gość zobowiązany jest uiścić przy wyjeździe opłatę uzdrowiskową w wysokości 2,80 zł/os/doba od osoby dorosłej oraz 1,80 zł/os/doba od dziecka do lat 12. Akceptowana jest płatność gotówką lub kartą.
INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
- Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Neya Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
- Administrator danych osobowych oraz Podmioty przetwarzające dane zapewnia odpowiednie środki ochrony danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich oraz gastronomicznych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.
- Dodatkowo, po wyrażeniu zgody przez Gościa, jego dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie udzielonej zgody.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
- Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 7 dniach od daty ich rejestracji.
- Dane Gości mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:
-firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej
-firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla hotelu;
-firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
-firmom świadczącym obsługę prawną;
-firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu; - Gościom przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Obiekt. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, zadania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo dobycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
- W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, Gościom przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu lub za pomocą skrzynki mailowej nojszewska@zameknaskale.com.pl
WARUNKI ANULACJI
-
- Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
- Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
- Anulowanie rezerwacji wstępnej niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej ułatwi pracę Recepcji hotelu.
- Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku, rezerwacji gwarantowanej:
1) Bezpłatnie przypadku rezygnacji z pobytu na 14 dni i więcej przed planowanym przyjazdem
2) 50% wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu pomiędzy 14-tym a 8-mym dniem przed planowanym przyjazdem
3) 100 % wartości rezerwowanego pobytu w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 7 dni przed planowanym przyjazdem lub braku przybycia bez anulowania rezerwacji.
-
-
- W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania pobytami, Hotel Zamek na Skale zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego wyłączenia możliwości złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji.Hotel może jednak zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 5 – zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać hotelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
- W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy ani żadnych innych kosztów, w tym uiszczonych opłat za pokój za niewykorzystany pobyt.
- Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem Booking.com i innych portali rezerwacyjnych odbywa się na zasadach określonych na stronach pośredników.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne właściwe dla siedziby Hotelu.